به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی عصر دوشنبه در دیدار با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان مصادیقی از وجود برخی نابرابری‌ها در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: بدون شک چنین مسائل و برخی نابرابری‌ها آزاردهنده‌تر از وجود فقر و محرومیت‌ها در این استان است.
وی بیان کرد: لازمه ایجاد تعادل و تناسب به لحاظ توسعه بین نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد نگاه‌های سیستمی، مدیریت هوشمندانه و پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن و بخشی نگری است.
احمدی با بیان اینکه تدوین برنامه توأم با مدیریت هوشمند و هدفمند مورد تأکید در دولت دوازدهم و تیم مدیریت اجرایی این استان خواهد بود، گفت: به دستگاه‌های مختلف و مدیران اعلام شده که حتی تخصیص اعتبارات استانی بر حسب برنامه و شاخص‌های عملیاتی باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: بدون شک استفاده از نظرات، انتقادهای سازنده توأم با نگاه مشفقانه و دلسوزانه نخبگان، روحانیت، علما و نماینده ولی فقیه همواره مدنظر مسئولان و مدیریت اجرایی استان است.
وی به برخی مسائل سیاسی و فرهنگی و انتظاراتی که علما از دولت در این راستا دارد اشاره کرد و گفت: در حوزه مسائل فرهنگی و دینی رویه متعادل و اعتدال گرایی مد نظر خواهد بود.
احمدی تصریح کرد: به همان میزان که حفظ مبانی دینی و اسلامی مهم و ارزشمند است باورسازی و باورپذیری جوانان نیز باید مورد توجه باشد و این واقعیتی است که امروزه سطح معرفت و بینش مردم بسیار بالا رفته و نمی‌توان با برخی روش‌های سلبی و تحمیلی به دنبال جذب آنان بود.
وی گفت: در حوزه مسائل سیاسی نیز رویکرد و هدف اساسی آگاه سازی و افزایش سطح بینش سیاسی مردم مورد تأکید خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار بر ضرورت شناخت دقیق و درک عمیق نیازها در حوزه‌های مختلف تأکید کرد.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با بیان اینکه حرکت‌ها و تصمیم گیری‌ها یا بر حسب منفعت و یا بر اساس مصلحت‌هاست، گفت: حرکت هرگاه بر مدار منفعت‌طلبی‌ها باشد رشد و توسعه نیز جزیره‌ای، خرد و منطقه‌ای خواهد بود.
وی تصریح کرد: هرگاه حرکت‌ها نیز بر اساس مصلحت باشد نگاه‌های کلان نگر شکل می‌گیرد و رشد و توسعه متوازن جایگزین رشدهای کاریکاتور و نامتوازن خواهد شد.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.