یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که اصلاح‌طلبان این استان بطور قطع از استاندار جدید حمایت می کنند.

مجید باقریان در گفت و گوی با خب نگار ایلنا در یاسوج گفت: اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد و جریان‌های سیاسی حامی دولت اعتدال قطعا با تمام توان از دکتر احمدی حمایت خواهند کرد تا وی در برنامه‌های خود موفق شود .

این فعال سیاسی حامی دولت با تاکید بر حمایت همه مجموعه اصلاح‌طلبی استان از استاندار جدید اظهار داشت: هدف نهایی اصلاح‌طلبان استان از این حمایت، موفقیت دولت و تحقق برنامه‌های استاندار استان خواهد بود .

وی گفت: استاندار ، قطعا مجری سیاست‌های این دولت در استان خواهد بود و جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب و حامی دولت نیز معتقدند که برای موفقیت سیاست های دولت تدبیر و امید باید از استاندار منتصب حمایت کرد .

باقریان اظهار داشت: بر اساس اخباری که از استان ایلام زادگاه استاندار فعلی به دست ما رسیده است اصلاح‌طلبان این استان نیز از دکتر احمدی حمایت قاطع کرده‌اند و خواهان موفقیت وی درکهگیلویه و بویراحمد هستند .

این فعال سیاسی در پاسخ به این سئوال که اگر اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد موافق انتصاب استاندار جدید بودند چرا در جلسه معارفه وی شرکت نکردند، اظهار داشت: آن نشست مربوط به شورای اداری بود و قطعا استاندار در آینده نزدیک با تمامی تشکل های سیاسی استان دیدار خواهد کرد .

وی در پایان گفت: در بیانیه صادر شده از سوی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان نگرانی از انتصاب دکتر احمدی بعنوان استاندار استان ندیدم و باید دلیل این اعتراض را از خودشان سئوال کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.