به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز شنبه در آیین بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد و نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در یاسوج اظهار داشت: دانش آموزان استان در این صورت بهتر می‌توانند به توسعه و پیشرفت روزافزون جامعه کمک کنند.
وی افزود: یکی از مؤلفه‌های مهم توانمندی در عرصه علمی مجهز شدن به دانش و فناوری روز است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مهر سال جاری با 2 مناسبت مهم شامل ماه محرم و هفته دفاع مقدس همزمان شده که هر کدام از آنها پیام‌هایی دارند.
احمدی عنوان کرد: پیام ماه محرم آن است که باید به‌عنوان پیروان امام حسین (ع) دغدغه دین داشت.
وی ابراز داشت: پیام دفاع مقدس آن است که ملت ایران با پیروی از امام حسین (ع) و نهضت عاشورا هرگز زیر بار زیاده خواهی هیچ ابرقدرتی نمی‌رود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمونه بارز این مسأله در سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل مشاهده شد.
احمدی اظهار داشت: مردم و مسئولان اجرایی کشور حاضر به تعامل سازنده با دنیا بوده و از آن استقبال می‌کنند.
وی افزود: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس برای اقتدار و سربلندی روزافزون نظام و انقلاب تلاش کرده و از جان مایه گذاشتند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید بیش از پیش قدردان خون شهدا و جانفشانی های مثال زدنی رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس بود.
افزون بر 152 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم سال تحصیلی جدید را در کهگیلویه و بویراحمد آغاز کردند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.