به گزارش ایرنا، رضا دهبانی پور روز چهارشنبه در آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران با اشاره به برگزاری دو جشنواره سالانه تئاتر در 2 سال اخیر در شهرستان های کهگیلویه و گچساران افزود که استقبال هنردوستان از این جشنواره ها بسیار مطلوب بوده است.
وی بیان کرد: این در حالی است که 27 دوره متوالی جشنواره های تئاتر در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با هدف آموزش هنرمندان در چند روزه اخیر کارگاه های داستان نویسی و شعر در شهرستان های گچساران و کهگیلویه برگزار شده است.
وی اجرای خیایانی نمایش ها را برای عموم مردم از دیگر اولویت های این اداره ذکر کرد.
دهبانی پور با اشاره به اهمیت رونق تئاتر برای انعکاس توانمندی ها و چالش های جامعه ابراز داشت: حمایت از قشر جوان برای رونق هنر تئاتر ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران هم گفت: در 2 ساله اخیر 85 نمایش تئاتر توسط هنرمندان این شهرستان اجرا شده است .
امیر حسینی نوروزی افزود: اجرای این تعداد نمایش تئاتر در گچساران در سال های اخیر بی سابقه بوده است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با اشاره اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار در 2 ساله گذشته برای تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری شهر دوگنبدان گفت: این طرح پس از سال ها انتظار تا پایان امسال بهره برداری می شود.
سید مرتضی سجاد پور به شروع عملیات اجرایی پردیس هنری گچساران با 150 میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد و گفت: این طرح با 10 هزار متر مربع مساحت ور زیربنای 6هزار متر مربع در صورت بهره برداری زیرساخت های حوزه هنری این شهرستان را متحول خواهد کرد.
بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه در سالن مهرگان شهر دوگنبدان با معرفی برترین ها پایان یافت.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده:مسعود علی زاده
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.