سید ظهیرالدین پورالحسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان و فرهنگیان گچساران این رتبه ها را در حوزه های ورزش، علمی و فرهنگی کسب کردند.
وی اظهارکرد: از این تعداد 20رتبه در سطح کشوری و بقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به دست آمده است.
وی بیان کرد:کسب 30 رتبه زیر یک هزار در کنکور سراسری که 24 نفر آنها در رشته پزشکی بودند از مهمترین موفقیت های دانش آموزان گچسارانی در سال تحصیلی گذشته بوده است.
مدیریت آموزش و پرورش گچساران امسال در دومین سال پیاپی رتبه مدیر برتر در اجلاس مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور را به دست آورد.
پورالحسینی کسب رتبه کشور در طرح جابر بن حیان از سوی دختران دبیرستان صنعت نفت، رتبه اول درس پژوهی پایه سوم در سطح ملی، راهیابی چهار طرح به مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی، کسب رتبه اول کودکیاری از سوی دانش آموز دختر، راهیابی 25 دانش آموز به مرحله کشوری مسابقات علمی و عملی هنرستان های کشور، مقام برتر کشوری در طراحی آزاد درس فرهنگ و هنر و کسب سه رتبه کشوری پرسش مهر از جمله موفقیت های دانش آموزان گچسارانی در یک سال اخیر بوده است.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران نزدیک به 25 هزار نفر دانش آموز دارد که 2 هزار فرهنگی کار تعلیم و تربیت آنها را به عهده دارند.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: مسعود علیزاده
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.