ه گزارش ایرنا، سید موسی خادمی استاندار سابق این استان نیز به عنوان استاندار لرستان تعیین شده است.
استاندار سابق کهگیلویه وبویراحمد در این آیین گفت: در آغاز فعالیت تیم مدیریتی اجرایی استان از همان سال 92 چند فرآیند و مسیر برای توسعه استان در نظر گرفته شد.
خادمی اظهار داشت: جذب ردیف های متفرقه بودجه ای با چانه زنی و رایزنی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و جذب کمک ها و سرمایه از سازمان های عمومی غیردولتی و همچنین بخش خصوصی از جمله این راهبردها و مسیرهای تعیین شده برای توسعه و شکوفایی این استان بود.
وی تصریح کرد: کاهش حاشیه های کاذب و فعالیت های شبه سیاسی به منظور حفظ انسجام در استان و تقویت حس همدلی و هم افزایی میان همه گروه های نقش آفرین در توسعه استان از دیگر اولویت ها وبرنامه های عملیاتی برای توسعه کهگیلویه وبویراحمد در طول چهار سال گذشته بود.
وی ابراز داشت: ایجاد حس همدلی و هم افزایی میان گروه ها، احزاب ، مسئولان ودستگاه های مختلف در استان سبب شد که چند برنامه مهم ملی از جمله کنگره سرداران و شهدای استان ، سفر هیات دولت و همچنین انتخابات ریاست جمهوری به نحو مطلوب در این استان اجرایی شود.
استاندار جدید کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: از همه ظرفیت ها ، توانمندی ها و در عین حال از چالش ها و مشکلات اساسی این استان به خوبی آشنا هستم.
علی محمد احمدی افزود: حوزه های کشاورزی، گردشگری، انرژی، صنعت و منابع طبیعی از جمله ظرفیت های این استان است که باید با تمرکز بر روی آنها مسیر توسعه همه جانبه استان را هموار کرد.
وی با تشکر از استاندار سابق و تلاش های صورت گرفته دولت یازدهم برای توسعه و شکوفایی کهگیلویه وبویراحمد گفت: این استان گام های ارزشمندی را در مسیر توسعه برداشته اما برای رسیدن به وضع مطلوب همچنان فاصله زیادی وجود دارد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده :مسعود علیزاده
7535/3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.