فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد با رد برخی اخبار منتشره در فضای مجازی، تاکیدکرد که قاتلان طلافروشان و شهید انتظامی در این شهرستان تاکنون شناسایی و دستگیر نشده اند.

عبدالرحیم رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در گچساران گفت: آنچه که در فضای مجازی دال بر شناسایی و دستگیری قاتلان طلافروشی و مامور شهید انتظامی گچساران منتشر شده صحت نداشته و آن را تایید نمی‌کنم.

وی از پیگیری‌های مستمر نیروهای نظامی و امنیتی برای شناسایی و دستگیری قاتلان طلافروشی و شهید نیروی انتظامی گچساران خبرداد و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها از درج شایعات خودداری کنند.

فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی افراد از دستگیری سارق طلافروشی شهرستان گچساران در یک جشن عروسی در استان فارس شهرستان نورآباد سخن گفته اند که این خبر مورد تایید نبوده و صحت ندارد.

رحیمی گفت: تاکنون تمامی دستگاه‌های انتظامی و امنیتی در حال فعالیت و تجسس هستند و با اعلام دستگیری قاتلان، رسانه‌ها را مطلع خواهیم کرد.

فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نشر اکاذیب جرم و تنها اخباری که به وسیله مسئولان در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد قابل نشر هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.