به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهدای دولت در یاسوج اظهار داشت: سفر معاون رئیس‌جمهوری و وزیران صنعت و ارتباطات در روزهای آغاز بکار دولت دوازدهم بیانگر توجه ویژه دولتمردان به استان و تلاش برای توسعه آن است.
وی بیان کرد: دوم و سوم شهریور سال جاری به ترتیب جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی و اقتصادی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.
خادمی افزود: عصر امروز /چهارشنبه/ نیز محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور افتتاح و کلنگ زنی تعدادی طرح عمرانی و اقتصادی به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت سالروز شهادت رجایی و باهنر، بیان کرد: این 2 شهید الگوی دولتمردی اسلامی بودند و به همین دلیل نیز قربانی ترور منافقان کوردل شدند.
خادمی عنوان کرد: خلاء وجودی شهیدان رجایی و باهنر به عنوان سرمایه‌های مهم کشور و ملت ایران هنوز و پس از گذشت 36 سال جبران نشده است.
وی ابراز داشت: انتظار می‌رود که مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد فاصله خود را با روش و منش شهیدان رجایی و باهنر کاهش داده و هر چه بیشتر به رفتار، کردار و ویژگی‌های این 2 شهید نزدیک شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته دولت سال جاری تنها بخش ناچیزی از خدمات ارزنده دولت یازدهم به این استان در ابعاد مختلف توسط مدیران اجرایی برای مردم استان بیان شد.
خادمی اظهار داشت: قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نشان دادن وفاداری خود به نظام و انقلاب لیاقت چشمگیری داشته و باید خدمات مطلوب‌تری به آنان ارائه شود.
وی افزود: باید جلب رضایت مردم کهگیلویه و بویراحمد از طریق خدمات‌رسانی بیشتر مهمترین مقوله مورد نظر مدیران اجرایی استان باشد.
دوم تا هشتم شهریور هر سال به مناسبت سالروز شهادت رجایی و باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.