به‌مناسبت هفته دولت، کلنگ احداث سردر دانشگاه یاسوج به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، با حضور معاون اداری و مالی، مدیرکل پشتیبانی و مدیرکل طرح‌های عمرانی وزارت علوم، رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج، کلنگ احداث سردر دانشگاه یاسوج به زمین زده شد.

رئیس دانشگاه یاسوج در این مراسم گفت: سردر دانشگاه با زیربنای سه هزار مترمربع و اعتبار 900 میلیون تومان توسط یکی از اساتید برجسته دانشگاه علم و صنعت طراحی شده است.

 محمودرضا رحیمی افزود: دهنه این سردر 18 متر و ارتفاع آن 16 متر است که با سازه فلزی پیش ساخته در کارخانه ساخته و در مکان مورد نظر نصب می‌شود .این سازه منطبق با شاخصه های اصلی دانشگاه یعنی علم و تکنولوژی میباشد. وی مدت زمان احداث این پروژه را شش ماه عنوان کرد.

رییس دانشگاه یاسوج در تشریح طرح تحول خدمات رفاهی دانشجویی این دانشگاه نیز بیان کرد:این طرح که با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد ریال و ازمحل درآمدهای اختصاصی دانشگاه در حال اجراست شامل مجتمع فرهنگی ورزشی،بازارچه دانشجویی و درمانگاه دانشجویی است.

 رحیمی اظهار داشت: مجتمع فرهنگی ورزشی دانشگاه شامل سالن های چند منظوره ورزشی،چمن مصنوعی بهمراه پیست دو ومیدانی و سوله ورزشی میباشد.

وی ادامه داد: سالن های چند منظوره ورزشی که در ساختمانی دو طبقه و در مساحت  هزار و ۴۰۰ مترمربع در حال ساخت بوده که شامل سالن تیراندازی،تنیس،جودو و بدنسازی است،

زمین فوتبال با چمن مصنوعی بهمراه پیست دو ومیدانی و زمین های والیبال و بسکتبال است که در مساحت ۱۰ هزار متر مربع هم اکنون در مرحله تکمیل زیرسازی است.

سوله ورزشی نیز در زیر بنای هزار و ۵۰۰ متر مربع می باشد که اسکلت فلزی این سوله اجرا شده است.

رحیمی در پایان اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح ها شاهد تحول مثبت و رشد و توسعه دانشگاه در ابعاد رفاهی دانشجویی باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.