به گزارش ایرنا، سید محمد موحدپور روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی و در عین حال اولویت‌های مهم در حوزه رسانه و روابط عمومی آموزش و ارتقای سطح معلومات و دانش حرفه‌ای در این حوزه است.
وی رعایت صداقت و واقعیت در خبر را مهمترین اصل در جذب و افزایش مخاطان رسانه‌ها دانست و تصریح کرد: خبرگزاری ایرنا از جهت صحت و دقت در انتشار اخبار در مسیری حرفه ای حرکت می کند.
موحد پور با بیان اینکه انتقاد از دولت و دستگاه‌های اجرایی باید براساس عملکردها نه اغراض باشد، گفت: رسانه‌هایی که خارج از این مدار حرکت کنند مخاطب خود را در طول زمان از دست می‌دهند.
وی دامن زدن به حاشیه‌ها و انتشار خبر و نقد بر اساس منافع شخصی را از آفت‌های جدی در حوزه رسانه‌ها دانست و گفت: ادامه این روند سبب افول رسانه و ریزش مخاطبان می‌شود.
موحد پور بیان کرد: اطلاع رسانی از خدمات دولت و نظام باید به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم مجموعه روابط عمومی‌ها و مدیران اجرایی قرار گیرد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: لازم است روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان پورتال اطلاع رسانی ادارات را همواره به‌روز کند.
سید محمد تقوی افزود: روابط عمومی‌ها ملزم به پوشش و انعکاس اخبار و دستاوردهای حوزه کاری و دستگاهی خود هستند.
وی عنوان کرد: روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت اقدام به طراحی و سنجش میزان عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان کرده که مردم می‌توانند با مراجعه به پورتال استانداری میزان رضایتمندی خود را از هر دستگاهی اعلام کنند.
تقوی با توجه به تشکیل شورای اطلاع رسانی در استان گفت: آموزش خبرنگاران و روابط عمومی‌ها یکی از اولویت‌های اساسی این شورا خواهد بود.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.