به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز پنجشنبه در جشنواره شهید رجایی در یاسوج اظهار داشت: این در حالی است که تعدادی از دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شده در برخی شهرستان‌های تازه تأسیس استان بدون چارت سازمانی هستند.
وی افزود: سال 1390 و در قالب طرح «مهرآفرین» یک هزار و 200 نفر سهمیه بکارگیری نیرو در دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به استان داده شد اما بنا به دلایل مختلف این تعداد جذب نشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتظار می‌رود که در صورت امکان این سهمیه توسط مسئولان کشوری برای استان احیا شود.
خادمی عنوان کرد: اجرای مطلوب برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های دولت بدون وجود یک نظام اداری قوی و توانمند چندان امکان‌پذیر نیست.
وی با اشاره به وجود مشکلاتی در نظام اداری کشور، ابراز داشت: عمده‌ترین این مشکلات شامل حجیم و پرهزینه بودن و پایین بودن میزان بهره‌وری است.
خادمی گفت: اصلاح تمامی امور ازجمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و سیاسی منوط به کاهش یا رفع مشکلات نظام اداری کشور خواهد بود.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: یکی از رویکردهای مهم نظام و انقلاب در طول چهار دهه اخیر خدمت رسانی صادقانه، خالصانه و اخلاق مدارانه به مردم بوده و نام‌گذاری هفته دولت نیز بر همین اساس است.
غلام محمد زارعی اظهار داشت: هفته دولت فرصتی ارزنده برای ارزیابی عملکرد مدیران اجرایی و تقدیر از خدمات آنان است و در مورد اهمیت نظارت و ارزیابی عملکرد همین بس که مسئولان و نهادهای دولتی را به‌سوی انجام هر چه‌بهتر امور سوق می‌دهد.
وی افزود: نظارت و ارزیابی عملکرد مدیران اجرایی و نهادهای دولتی سبب ارائه خدمات مطلوب‌تر و روان‌تر به مردم، افزایش میزان بهره‌وری، کاهش بروکراسی اداری و صیانت هر چه بیشتر از حقوق شهروندی خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خدمات گسترده و گوناگون نظام باید بیش‌ازپیش در هفته دولت سال جاری توسط مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای قشرهای مختلف مردم این استان بیان شود.
زارعی عنوان کرد: باوجود نامطلوب بودن وضعیت اقتصادی کشور طرح‌های عمرانی و تولیدی متعددی در استان‌های مختلف ازجمله کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست.
وی ابراز داشت: دشمنان درصدد دلسرد کردن ملت ایران نسبت به‌نظام و انقلاب هستند درحالی‌که بیان خدمات دولت راهکاری مناسب برای خنثی کردن این توطئه شوم خواهد بود.
دوم تا هشتم شهریور هرسال به مناسبت سالروز شهادت رجایی و باهنر به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.