رئیس کانون اصلاح و تربیت و اندرزگاه نسوان یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری مددکاران اندرزگاه نسوان، شورای حل اختلاف زندان یاسوج در جلب رضایت اولیاء دم و رهایی یک نفر زندانی که به اتهام قتل نفس در زندان بسر می‌برد، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی زندان‌های کهگیویه وبویراحمد گفت: زندانی "م. ذ" که به اتهام قتل نفس در اندرزگان نسوان تحمل حبس می‌کرد با پیگیری اعضاء شورای حل اختلاف زندان، مددکاران و کمک خیرین و نیکوکاران رضایت اولیاء دم جلب و پس از هشت سال با پرداخت ۲۷۰ میلیون تومان از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشت.

shajal

رئیس کانون اصلاح و تربیت و اندرزگاه نسوان یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: مددکاران اندرزگاه نسوان پس از پیگیری‌های فراوان و برگزاری جلسات متعدد با خانواده مقتول موفق به جلب رضایت آنان شده و با پرداخت کمترین میزان دیه با توجه به وضع مالی زندانی مذکور ؛ اولیاء دم با امضای رضایت نامه کتبی موجبات آزادی و بازگشت زندانی موصوف به آغوش گرم خانواده اش فراهم شد.

شجاعیان در ادامه از پشتیبانی و حمایت بی دریغ مدیرکل زندان‌ها، پیگیری شورای حل اختلاف مستقر در زندان و مددکاری اندرزگاه نسوان به خصوص خانم گشتاسبی که در نجات یک نفر از مرگ و آزادی او از قید حبس ، اهتمام فراوانی داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.