مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به نام فرد یا افرادی، تاکید کرد که برخی مدیران در این استان، خیرین را فراری می دهند.

به گزارش ایلنا، " سالار جوکار" در شورای مشارکت‌های زنان خیرسلامت در مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوست نداریم مطالبی را بیان کنیم اما اینکه می‌گویم واقعیت دارد و آن واقعیت این است که برخی مدیران خودشان عامل فراری دادن خیرین از این استان هستند.

وی با تشریح برخی اقدامات صورت گرفته برای حضور خیرین سلامت در کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: خودم دیدم برخی مدیران با بهانه‌های واهی که جلوی پای خیرین می گذاشتند مانع کار خیر آن خیر می‌شدند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد افزود: یک فرد خیر که قرار است کار خیری انجام بدهد توقع دارد مدیران با وی همکاری کنند نه اینکه آن مدیران مانع کار خیر وی شده و یا در راه انجام کار خیر وی سنگ اندازی می‌کنند.

جوکار با تشریح برخی اتفاقات صورت گرفته برای یکی از خیرین سلامت در گچساران، خاطرنشان کرد: یک خانم خیر قرار بود در گچساران مرکز سلامتی دایر کند اما متاسفانه برخی مدیران حتی مدیران ارشد همکاری نکردند و آن خانم خیر نتوانست مرکز خود را در این شهرستان احداث کند.

وی افزود: سنگ اندازی و مانع تراشی برخی مدیران دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان عامل فراری برخی خیرین در کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.