نماینده مردم کهگیلویه‌وبویراحمد درمجلس خبرگان رهبری با انتقاد از برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که اقدام به گرفتن عکس‌های یادگاری با موگرینی در روز تحلیف ریاست جمهوری ایران کردند، این اقدام را زشت و از روی غفلت آنان عنوان کرد.

به گزارش  ایلنا از یاسوج، " آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی" در دیدار بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدامی که برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌در مراسم تحلیف انجام دادند اقدام زشتی بود و نمی‌بایست این اتفاق رخ می داد.

وی با بیان اینکه این نمایندگان از هر طیف سیاسی بودند نباید این اقدام زشت را انجام می دادند، اظهارداشت: این اقدام دفاع ندارد و نمی‌خواهم از آنان دفاع کنم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: به نظر شما اگر آن کار زشت بود، کار کسانی که این اقدام زشت را منتشر و بر انتشار آن تاکید داشتند، زشت تر نبود؟

ملک حسینی با انتقاد از کسانی که اقدام به انتشار خبر تصاویر سلفی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران با خانم موگرینی نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی کردند, یادآور شد: کسانی که این تصاویر را منتشر کردند با آبروی این انسان ها بازی کرده و آبروی شان را بردند.

وی گفت: رسانه های غربی هم وقتی دیدند در کشور ما اینگونه شد فرصت را از دست ندادند و چیزهایی درباره ما نوشتند و گفتند که تاریخ از آن شرم دارد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با ادامه انتقادات خود از عملکرد برخی رسانه های داخلی در این ارتباط، تصریح کرد: غربی‌ها شلاق‌های زیادی بر گرده های ما زدند و جای بسی تاسف است که خوراک رسانه های آنان را با آبرو بردن نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران فراهم کردند.

ملک حسینی با تاکید براینکه جریان های سیاسی باید از گنداب های سیاست بیرون آمده و بفکر مصالح نظام در برابر توطئه های دشمنان باشند, خاطرنشان کرد: در برابر خیانت ها باید آتش به اختیار بود اما در برابر غفلت ها باید حواس‌مان جمع باشد.

وی با تشریح ویژگی‌های خبر و رسالت رسانه‌ها در ایران، ادامه داد: در جامعه ای که بر روی خبر معامله بشود آن جامعه و فرهنگ اش فروپاشیده خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر رسانه‌ها بر اساس منافع‌باندی و حزبی قلم بزنند قلم‌های‌شان خریداری و دیگر نتوانند صراحت و شجاعت داشته باشند.

ملک حسینی با اشاره به اینکه اگر مهار رسانه به دست دشمن باشد رسانه مزدور خواهد بود, تصریح کرد: اگر مهار رسانه دست خود خبرنگار باشد آن رسانه اقتدار و شجاعت خواهد داشت.

وی افزود: هرچیزی را نوشتن شجاعت نیست بلکه شجاعت چیزی است که در کنار آن حکمت و منطق نیز باشد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به انتشار برخی اخبار در این استان اشاره و اظهار داشت: متاسفانه گاها برخی اخبار طوری منتشر می شود که با واقعیت فاصله های زیادی دارد.

ملک حسینی گفت: متاسفانه بدلیل انتشار خبری، کارخانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل و جوانان زیادی بیکار شدند.

وی افزود: رسانه‌ها باید دقت های لازم در انتشار اخبار را داشته و طوری رفتار نکنند که خسارت های فراوانی را برای جامعه بدنبال داشته باشد.

ملک‌حسینی گفت: اگر رسانه‌ها اقتدار داشته باشند برخی پرونده های مفاسد بزرگ اقتصادی در کشور شکل نمی‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.