به گزارش ایرنا، مجید محنایی روز یکشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این رتبه بر اساس ارزیابی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور مشخص و اعلام شده است.
وی افزود که طرح های اولویت دار حوزه اقتصاد مقاومتی سال 1396 کهگیلویه و بویراحمد متناسب با واقعیت ها و ظرفیت های موجود در این استان تهیه و ارائه شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این صورت مدیران اجرایی و نهادهای دولتی استان بهتر می توانند به تعهدات خود در زمینه اجرای طرح های اولویت دار حوزه اقتصاد مقاومتی سال جاری عمل کنند.
محنایی عنوان کرد که اجرای طرح های اولویت دار حوزه اقتصاد مقاومتی سال 1396 کهگیلویه و بویراحمد جزء معیارها و ملاک های ارزیابی عملکرد مدیران اجرایی استان در آینده خواهد بود.
وی ابراز داشت: طرح های اولویت دار حوزه اقتصاد مقاومتی سال جاری ارائه شده توسط دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد باید دارای آمار و ارقام صحیح، دقیق و کامل باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که 2 کتابچه در مورد اقتصاد مقاومتی در این استان تهیه و تدوین شده که نخستین مورد در زمینه مفاهیم، تعاریف، سیاست ها و راهبردها و دومین مورد نیز شامل طرح های اولویت دار حوزه اقتصاد مقاومتی سال 1395 دستگاه های اجرایی است.
حسن نوروزی اظهار داشت: کتابچه سوم با موضوع طرح های اولویت دار حوزه اقتصاد مقاومتی سال 1396 دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نیز در حال تهیه و تدوین است.
وی افزود که منشور طرح های اولویت دار حوزه اقتصاد مقاومتی سال جاری استان هر چه سریعتر توسط دستگاه های اجرایی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این منشور پس از جمع بندی به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور ارسال می شود.
نوروزی عنوان کرد که این منشور حاوی اطلاعات لازم شامل نام طرح، اهداف اجرا، برآورد اعتبار مورد نیاز، مدت زمان اجرا و جمعیت برخوردار باشد.
مدیران عامل شرکت آب منطقه ای، شرکت آب و فاضلاب شهری، شرکت آب و فاضلاب روستایی و شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در این نشست در مورد 12 طرح اولویت دار سال 1396 خود در حوزه اقتصاد مقاومتی مطالبی ارائه دادند.
پنج مورد از این تعداد طرح مربوط به شرکت آب منطقه ای، یک طرح مربوط به شرکت آب و فاضلاب روستایی، 2 طرح مربوط به شرکت آب و فاضلاب شهری و چهار طرح نیز مربوط به شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بود.
قرار شد مدیران دیگر دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نیز در نشست بعدی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این استان توضیحات لازم را در مورد طرح های اولویت دار سال جاری خود در حوزه اقتصاد مقاومتی ارائه دهند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.