مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح فازهای اول و دوم برق‌رسانی به " پیچاب باشت" در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "داود راهزادی" در جمع خبرنگاران در یاسوج گفت: فازهای اول و دوم برق‌رسانی روستایی به روستاهای "پیچاب " شهرستان باشت در هفته جاری به بهره برداری می رسد.

وی با تشریح ویژگی‌های پروژه‌ای برق‌رسانی به پیچاب باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: طول شبکه فشار متوسط در این پروژه 19 کیلومتر و 302 متر و طول شبکه فشار ضعیف 655 متر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: 20 خانوار با افتتاح پروژه برقرسانی به روستاهای پیچاب در فازهای اول و دوم از نعمت برق برخوردار خواهند شد.

راهزادی، تعداد ترانسفورماتور نصب شده در این پروژه را سه دستگاه ترانسفورماتور عنوان و خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده برای برقرسانی به این روستاها 21 میلیارد و 31 میلیون ریال بوده است.

وی در ادامه از در دست اجرا بودن فازهای سوم، چهارم و پنجم پروژه برقرسانی روستایی پیچاب باشت هم خبرداد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: طول شبکه های فشار متوسط در مجموع فازهای عنوان شده 22 کیلومتر و 793 متر و طول شبکه های فشار ضعیف سه کیلومتر و 514 متر است.

راهزادی، تعداد ترانسفورماتورهای نصب شده در فازهای سوم، چهارم و پنجم پیچاب باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد را 9 دستگاه ذکر و اظهارداشت: هشت روستای تابعه نیز از نعمت برق در این پروژه برخوردار خواهند شد.

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای برق‌رسانی به هشت روستای دیگر پیچاب باشت 31 میلیارد و 282 میلیون ریال است.

به گزارش ایلنا، منطقه مستعد پیچاب با 16 روستا و 350 نفر جمعیت در 160 کیلومتری جنوب یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد بعنوان یکی از قطب‌های مهم عشایری این استان در محرومیت بسر می‌برد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.