امین دهقان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که این بازیکنان در حال حاضر در تمرینات تیم ملی حضور دارند و پس از اردوی تیم ملی به تمرینات تیم هندبال نفت و گاز گچساران اضافه خواهند شد.
محمد علی قاسمی که فصل قبل نیز با باشگاه نفت و گاز گچساران قرارداد داشت 2 سال پیاپی عنوان آقای گل لیگ برتر هندبال ایران را کسب کرده است.
وی بیان کرد که مجتبی حیدرپور و مهرداد صمصامی فصل گذشته در تیم شهرداری کاشان، کامران نصرتی و علی رحیمی از مس کرمان، و امید سه کناری از نوین قطره مرودشت به تیم هندبال نفت و گاز گچساران اضافه شده‌اند.
دهقان تصریح کرد که تیم هندبال نفت و گاز گچساران با هدف حضور مقتدرانه در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان، جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر هندبال خود را آماده می‌کند.
تیم نفت و گاز گچساران نخستین نماینده تاریخ ایران است که در جام باشگاه‌های هندبال جهان شرکت می‌کند.
مسابقات هندبال باشگاه‌های جهان شهریور ماه سال جاری در شهر دوحه قطر برگزار خواهد شد و 8 باشگاه برتر هندبال جهان در این مسابقات شرکت می‌کنند.
تیم نفت و گاز گچساران در فصل گذشته نائب قهرمان لیگ برتر هندبال کشور شد و برای دومین سال پیاپی به رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا راه یافت.
این تیم توانست آبان سال گذشته با درخشش در برابر تیم‌های عربی مقام چهارم جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند.
شهرستان 120 هزارنفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد با 2 تیم بانوان و مردان در لیگ‌های برتر و زیرگروه یکی از قطب‌های هندبال کشور است.
خبرنگار: فرزانه شریفی**انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.