به گزارش ایرنا سید لطف الله فروزان روز سه شنبه در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر در جشنواره خوارزمی اظهار داشت که در این جشنواره نیز هفت نفر از دبیران در مقطع متوسطه دوم رتبه‌های کشوری و استانی را کسب کردند.
وی بیان کرد که عباس داورپناه مقام سوم کشوری درس کار و فناوری، شاکر اکبری مقام اول استانی محتوای تولید کتب درسی، اعظم خشنوا مقدم مقام اول استانی عکاسی میکروسکوپی درس زیست شناسی، زینب زارعی مقام اول استانی طرح درس نویسی درس زیست شناسی و مقام دوم آزمون آنلاین درس زیست شناسی، مرحمت نوذری مقام دوم استانی تهیه بازارچه‌های مدرسه‌ای، عزیز اکبری مقام اول استانی سر گروه درس زیست شناسی و خدادوست موسوی سادات مقام اول استانی سرگروهی درس الهیات را کسب کردند.
فروزان اظهار کرد که در این مسابقات 2 دانش آموز مقطع متوسطه دوم، سارا رسم و زهرا کیانی به ترتیب در رشته‌های فیزیک و زیست شناسی مسابقات آزمایشگاهی مقام اول استانی را کسب کردند و به مسابقات کشوری راه یافتند.
وی با اشاره به اینکه 15 تیم از استان به مسابقات کشوری جشنواره خوارزمی اعزام می‌شوند گفت که از این تعداد پنج تیم از شهرستان کهگیلویه است.
فروزان افزود: مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی در سه سطح مدرسه، منطقه و استان با حضور بیش از 20 هزار نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه مناطق 13 گانه استان برگزار شد.
وی بیان کرد: این جشنواره در 6 محور ادبیات فارسی، پژوهش، فعالیت‌های آزمایشگاهی، دست سازه، بازارچه و زبان انگلیسی برگزار شد.
در این همایش از دانش‌آموزان برتر مسابقات خوارزمی شامل مسابقات ادبیات، پژوهش، زبان، بازارچه، دست سازه‌ها و همچنین مسابقات آزمایشگاهی تجلیل شد.
شهرستان 132 هزار نفری کهگیلویه نزدیک به 14 هزار دانش آموز دارد.
خبرنگار: حسین خدمتی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7531/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.