هادی زارع پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام توسط واحد مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
وی هدف از چنین اقدامی را آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان پسر و دختر مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد با انواع آسیب‌های اجتماعی در راستای کاهش آثار مخرب و زیانبار آن‌ها بین این قشر آینده ساز دانست.
زارع پور در ادامه اظهار داشت: طرح «نماد» (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) به منظور مراقبت از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در برابر انواع آسیب‌های اجتماعی برای نخستین بار و به صورت آزمایشی از مهر سال جاری در یکی از شهرستان‌های استان اجرا می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این طرح با پوشش جمعیتی تمامی دانش آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم و با روش‌های مدرسه محور، خانواده محور و محله محور اجرا خواهد شد.
زارع پور عنوان کرد که طرح «نماد» با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش، دادگستری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد برکت کهگیلویه و بویراحمد در این استان اجرا می‌شود.
وی ابراز داشت: فعالیت‌ها و اقدام‌های انجام شده توسط این تعداد از دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اجرای طرح «نماد» ارزیابی خواهد شد.
کهگیلویه و بویراحمد دارای افزون بر 150 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.