داریوش یزدی پیش از این سرمربیگری تیم های استقلال اهواز، نفت مسجد سلیمان و بازی در تیم های استقلال تهران و خوزستان را در کارنامه خود دارد.
یزدی در فصل گذشته توانست تیم نفت گچساران را تا مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال پیش ببرد و این تیم را به عنوان پدیده جام حذفی معرفی کند.
این مربی توانست در فصل گذشته لیگ دسته دوم با تیم نفت و گاز گچساران رتبه دوم خط حمله فوتبال ایران در همه لیگ ها(برتر، دسته اول و دوم) را از آن گچسارانی ها کند.
امین دهقان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که یزدی به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری تیم نفت و گاز گچساران در میان سایر گزینه ها با این باشگاه به توافق نهایی رسید.
وی پیشنهاد دستیار ویسی در تیم استقلال خوزستان لیگ برتری را پس از پایان فصل 96-95 داشته که در این میان باشگاه نفت و گاز گچساران را برای ادامه همکاری انتخاب کرده است.
دهقان همچنین از انتخاب اسد بهمنی آزاد بازیکن و مربی بومی پیشکسوت نفت و گاز گچساران به عنوان سرمربی تیم واترپلو در لیگ برتر این باشگاه خبر داد.
اسد بهمنی آزاد از پیشکسوتان شنا، شیرجه و واترپلو نفت و گاز گچساران است.
وی شنا را از دهه 60 زیر نظر مربیان قدیمی این باشگاه آغاز کرد و به عضویت تیم های شنا و واترپلو در آمد.
بهمنی آزاد دارای مدرک مربیگری واترپلو و سابقه مربیگری و سرمربیگری تیم های شنا و واترپلو نفت و گاز گچساران را در کارنامه خود دارد.
بهمنی آزاد از سال 67 به عنوان بازیکن در تیم های واترپلو و شنا نفت و گاز گچساران، فولاد خوزستان و منتخب استان فعالیت داشته و افتخارات بسیاری با این تیم ها از جمله قهرمانی لیگ برتر واترپلو و نایبت قهرمانی با تیم واترپلو نفت و گاز گچساران و صعود به مسابقات آسیایی را کسب کرده است.
بهمنی آزاد همچنین در سال 90 به عنوان سرمربی و در سال 91 به عنوان مربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران فعالیت داشته است.
باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران با 50 سال سابقه هفت تیم در لیگ های برتر و دسته اول کشور دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده:حسینعلی راشکی
8143/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.