به گزارش ایرنا، جمعی از دانش آموزان و اهالی منطقه دولت آباد یاسوج و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی در این آیین حضور داشتند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت که ساخت این دبیرستان توسط یک نیکوکار غیربومی به نام «عباس مصلی نژاد» و در نوزدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان که 30 فروردین سال جاری در یاسوج برگزار شد تعهد شده است.
جهان محرابی اظهار داشت: این دبیرستان در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و با زیربنای 2 هزار و 200 مترمربع در یک طبقه ساخته می شود.
وی افزود که مدت زمان تکمیل و افتتاح این دبیرستان یک سال بوده و اعتباری افزون بر 80 میلیارد ریال نیز برای ساخت آن نیاز است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ساخت بخش های مختلف از جمله نمازخانه، آزمایشگاه، آبدارخانه، زمین ورزشی و سلف سرویس در این دبیرستان پیش بینی شده است.
محرابی عنوان کرد که خیران بومی و غیربومی در نوزدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 160 میلیارد ریال به همراه 18 هزار مترمربع زمین تعهد کردند که تاکنون 70 درصد این تعهدات محقق شده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.