مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از سیر صعودی مصرف برق در مناطق مختلف این استان اظهار نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " داود راهزادی " در بازدید از شبکه های توزیع در شهرستان کهگیلویه به رسانه ها گفت: متاسفانه سیر صعودی مصرف برق در این استان همچنان ادامه دارد و نیازمند همکاری مستمر مشترکین هستیم.

وی با بیان اینکه رکورد مصرف برق در 30 ساله اخیر در کهگیلویه وبویراحمد شکسته شده است، اظهار داشت: میزان مصرف برق توسط مشترکین در روز هفدهم تیرماه امسال به 396 مگاوات ساعت رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان مصرف برق در روز هیجدهم تیرماه این رقم به 399 مگاوات ساعت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 20.5 درصد افزایش داشته است.

راهزادی، میزان مصرف برق در روز نوزدهم تیرماه امسال در کهگیلویه و بویراحمد را 404 مگاوات ساعت ذکر و خاطرنشان کرد: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 12.6 درصدی را نشان می دهد.

وی گفت: بیشترین میزان مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد در روز نوزدهم تیرماه امسال مربوط به گچساران با 169 مگاوات ساعت و مربوط به ساعت 15 بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، کمترین میزان مصرف برق در این استان در روز گذشته را مربوط به شهرستان چرام با 20 مگاوات برشمرد و یادآورشد: میزان مصرف برق در شهرستان های بویراحمد و دنا 104 مگاوات ساعت، کهگیلویه 69 مگاوات ساعت و بهمئی 33 مگاوات ساعت بوده است.

راهزادی، میزان مصرف برق شهرستان باشت در روز نوزدهم تیرماه امسال را نیز 27 مگاوات ساعت عنوان و تصریح کرد: میزان مصرف برق در تمامی شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد سیر صعودی و فزاینده داشته است.

وی از مشترکین برق در کهگیلویه و بویراحمد خواست برای جلوگیری از قطعی‌های با برنامه برق صرفه‌جویی های لازم را دوچندان تر کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که تمامی تلاش ها برای جلوگیری از قطعی های بابرنامه توسط این شرکت انجام می گیرد اما مهمترین راهکار برای جلوگیری از قطعی های بابرنامه برق در این استان صرفه جویی توسط مشترکین است.

به گزارش ایلنا، 240 اشتراک برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.