به گزارش ایرنا، الهام امین زاده شنبه شب در نشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: نباید موضوع مهم حقوق شهروندی با تعویض دولت ها دچار تغییر شود بلکه لازم است استمرار داشته باشد.
وی افزود که منشور حقوق شهروندی بدنبال ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم است.
دستیار ویژه رئیس جمهوری در حقوق شهروندی عنوان کرد که برای اجرای منشور حقوق شهروندی باید بیش از پیش به سمن ها و رسانه ها بها داده شود و از ظرفیت آنها استفاده کرد.
وی ابراز داشت: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با فعالیت مطلوب در زمینه حقوق شهروندی درخشش قابل توجهی داشته و به عنوان یک الگو باید به دیگر استان ها معرفی شود.
امین زاده تصریح کرد که یک شهروند برای دسترسی آزادانه به اطلاعات، حق اقتصاد شفاف، رعایت حریم خصوصی و بسیاری از حق و حقوق فردی و اجتماعی خود نیازمند قوانین شفافی بوده که اکنون این مهم با اهتمام ویژه شخص رئیس جمهوری و همکاری و تلاش فراوان صاحبنظران، نخبگان و افراد کاردان و حقوقدان کشورمان تحقق یافته است.
شرکت در همایش حقوق شهروندی، چالش ها و راهکارها، دیدار با امام جمعه یاسوج، حضور در روستای مادوان بویراحمد، بازدید از زندان یاسوج و شرکت در همایش صیانت از حقوق شهروندی از مهمترین برنامه های سفر یک روزه امین زاده به کهگیلویه وبویراحمد بوده است.
به گزارش ایرنا، منشور حقوق شهروندی با 120 ماده در ٢٩ آذر سال 95 توسط رئیس جمهوری درهمایش «قانون اساسی و حقوق ملت» با حضور جمعی از مقامات کشوری، صاحب نظران و اساتید و حقوقدانان، نخبگان و شهروندان رونمایی شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.