به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: هرگز فکر تسلیم شدن در برابر آمریکا به عنوان دشمن اصلی و قسم خورده ایران اسلامی به ذهن ملت ایران خطور نکرده و در آینده نیز اینگونه خواهد بود.
وی افزود که مرگ بر آمریکا شعار همیشگی ملت ایران است و باید همواره چون کوه در برابر نقشه های شوم این کشور جنایتکار ایستاد.
امام جمعه یاسوج با اشاره به 18 تیر سالروز کودتای نوژه توسط آمریکا، بیان کرد: این توطئه نیز همچون دیگر نقشه های شوم دشمنان به لطف الهی برملا و خنثی شد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی سالروز آتش زدن مسجد گوهرشاد مشهد را یادآور شد و عنوان کرد که رضاخان به دستور ارباب خود انگلیس موضوع کشف حجاب را برای ترقی و پیشرفت کشور مطرح کرد و به همین دلیل نیز حادثه مسجد گوهرشاد رخ داد.
وی ابراز داشت: کشف حجاب از توطئه های شوم دشمنان و به ویژه استعمار پیر انگلیس برای مقابله با دین مبین اسلام بود.
امام جمعه یاسوج گفت که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با مسئولان قضایی کشور به مناسبت اول تا هفتم تیر هفته قوه قضائیه فرامین و رهنمودهایی مهم ایراد فرمودند که یکی از آنها توجه هر چه بیشتر به فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر بود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: در مورد اهمیت چشمگیر امر به معروف و نهی از منکر همین بس که در صورت ترویج یافتن دیگر احکام الهی نیز در جامعه اجرا خواهد شد.
وی افزود که همه افراد جامعه برای عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر موظف بوده و رسالت های سنگینی بر عهده دارند.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: پرداخت مالیات از راهکارهای مهم برای اداره جامعه و کمک به توسعه، پیشرفت و آبادانی آن است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد که فرار از پرداخت مالیات توسط برخی افراد یک اقدام ناپسند بوده و به منزله زرنگی نیست.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.