سید محمدتقی علوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همایش ملی ارائه یافته‌های پژوهشی حوزه جوانان و ورزش و نشست هم‌ اندیشی دبیران شورای پژوهش و فناوری اداره‌های کل ورزش و جوانان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، یزد، کرمان و چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.
وی افزود که زمان آغاز این همایش ملی و نشست هم اندیشی ساعت 10 صبح و مکان برگزاری آن نیز هتل آزادی (پارسیان) است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: میزبانی این همایش ملی و نشست هم اندیشی توسط مرکز مطالعات راهبردی وزارت ورزش و جوانان به استان و شهر یاسوج واگذار شده است.
علوی عنوان کرد که برگزاری 2 کارگاه آموزشی تخصصی با حضور جمعی از ورزشکاران، مسئولان هیأت‌ های ورزشی و اعضای تشکل‌های مردم نهاد حوزه جوانان و ورزش پنج استان شرکت کننده از برنامه‌های جانبی این همایش ملی و نشست هم اندیشی خواهد بود.
وی آموزش‌های علمی عوارض و موارد احتیاط مصرف مکمل‌های غذایی در ورزش و آسیب شناسی فعالیت‌های اجتماعی تشکل‌های مردم نهاد حوزه جوانان را از موضوع‌های مهم مطرح شده در این کارگاه‌های آموزشی تخصصی اعلام کرد.
علوی ابراز داشت: تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های پژوهشی مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی، ارائه گزارش عملکرد پژوهشی اداره‌های کل ورزش و جوانان پنج استان شرکت کننده و بررسی چالش‌های پیش رو و راهکارهای پژوهش اداره‌های کل این استان‌ها از دیگر برنامه‌های این همایش ملی و نشست هم اندیشی خواهد بود.
وی گفت که رئیس و معاون فرهنگی آموزش و پژوهش مرکز مطالعات راهبردی وزارت ورزش و جوانان نیز در این همایش ملی و نشست هم اندیشی شرکت می‌کنند.
حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.