سردار مهدی انصاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل به شیوه‌های مشابه در مناطقی از شهر یاسوج مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد تحقیقات ویژه‌ای را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.
وی افزود که کارآگاهان پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد با بررسی روش‌ها و زمان وقوع سرقت‌ها و استفاده از اقدام‌های فنی و پلیسی نتیجه گرفتند عمده سرقت‌ها با یک شیوه و توسط چند نفر انجام می‌شد و سارقان نیز از استان خارج می‌شدند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چند شب قبل با توجه به وقوع 2 فقره سرقت منزل در یاسوج چند گروه از مأموران پلیس آگاهی این استان با بررسی نامحسوس هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده ارتباطی یاسوج - اصفهان به یک دستگاه خودروی پژو پارس به رانندگی یک مرد و سرنشینی 2 زن و یک مرد مشکوک شدند.
انصاری عنوان کرد که همزمان با توقف خودرو یکی از سرنشینان بسته‌ای را به بیرون پرتاب کرد که پس از دستگیری سرنشینان و پیدا شدن بسته مشخص شد حاوی مقادیری طلا، جواهرات و پول است.
وی ابراز داشت: متهمان در بازجویی‌های اولیه مدعی شدند این مقدار طلا را در یکی از پارک‌های یاسوج پیدا کرده‌اند اما پس از انتقال به پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد در بازجویی‌های بعدی به 29 فقره سرقت منزل در این شهر و سرقت‌های دیگر در اصفهان، خوزستان، شهرکرد و کشورهای عراق و هند اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت که در ادامه مأموران یک زن همدست این باند را نیز شناسایی و دستگیر کردند و تلاش برای دستگیری 2 متهم مرد دیگر نیز ادامه دارد.
سردار انصاری اظهار داشت: اموال سرقتی مکشوفه از این متهمان شامل 455 گرم طلا، 425 گرم بدلیجات به ارزش 82 میلیون ریال، 392 دلار و 370 روپیه؛ واحد پول هند است.
وی افزود که پس از بازسازی صحنه‌ سرقت‌های انجام شده منزل توسط این باند در یاسوج متهمان تحویل مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد شده و روانه زندان شدند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.