نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: مجوز استخدام 150 نفر برای فعالیت در بیمارستان 290 تختخوابی شهید دکتر جلیل یاسوج صادر شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلام محمد زارعی در حاشیه بازدید از آخرین روند بیمارستان 290 تختخوابی شهید جلیل یاسوج اظهارداشت: این بیمارستان هم اکنون نیازمند تأمین 40 میلیارد تومان تجهیزات است.

وی افزود: براساس طرح تحول سلامت از این میزان هشت میلیارد تومان بر عهده استان بوده که با رایزنی‌های انجام شده قرار است سهم استان از محل منابع متمرکز وزارت بهداشت پرداخت شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، بیمارستان 290 تختخوابی شهید دکتر جلیل یاسوج در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع و با زیربنای 26 هزار متر مربع در 8 طبقه در حال ساخت است. عملیات ساخت این بیمارستان از سال 86 آغاز شده و در حال حاضر حدود 91 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیمارستان در حال ساخت یاسوج دارای بخش‌های اورژانس، زنان و زایمان، مراقبت‌های ویژه، اورژانس، نوزادان، بستری، جراحی، اتاق‌های عمل، داروخانه،رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی، سی تی اسکن، آزمایشگاه و فیزیوتراپی خواهد بود.

" هاشمی " وزیر بهداشت اردیبهشت امسال در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان 290 تختخوابی در حال ساخت یاسوج گفت:ساخت این بیمارستان باید تا پنج ماه آینده به اتمام برسد و تجهیز آن آغاز شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.