به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا مزارعی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت هفتم تیر و سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش در یاسوج اظهار داشت: این 2 هزار فقره پرونده مربوط به سال‌های گذشته بوده و در رسیدگی به‌تمامی 152 هزار پرونده نیز اصول مهم سرعت عمل و دقت توسط قضات کهگیلویه و بویراحمد رعایت شد.
وی افزود که مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های جرائم خشن در کهگیلویه و بویراحمد از جمله قتل، سرقت مسلحانه و مسائل منافی عفت کمتر از 2 ماه و زمان صدور و اجرای احکام قضایی در مورد این پرونده‌ها نیز کمتر از چهار ماه است.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پارسال 100 میلیارد ریال اعتبار استانی و ملی در دستگاه قضایی استان جذب شد که بخشی هزینه شده و مابقی نیز در حال هزینه شدن است.
حجت الاسلام مزارعی عنوان کرد که سال گذشته 700 هکتار اراضی ملی در کهگیلویه و بویراحمد رفع تصرف شد و پس از خروج از دست سودجویان به بیت‌المال بازگشت.
وی ابراز داشت: پارسال 13 هزار اصله نهال غرس شده در اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد که به قصد تصرف آنها توسط عده‌ای سودجو انجام شده بود قلع و قمع شد.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت که یک سال و نیم گذشته 20 هزار مترمربع ساختمان اداری اعم از دادگاه و یا دادسرا در این استان ساخته و به بهره برداری رسیده است.
حجت الاسلام مزارعی اظهار داشت: دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد مقوله مهم سلامت و سالم سازی خود را همواره مدنظر دارد و به همین دلیل نیز بر عملکرد قضات، مسئولان و کارکنان آن نظارت دقیق و مستمر می‌شود.
به مناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش در هفتم تیر سال 1360 توسط منافقان اول تا هفتم تیر هر سال به نام هفته قوه قضائیه نام‌گذاری شده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.