سید موسی خادمی در پیامی که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: ماه پرفیض و برکت و سراسر تعبد، بندگی و بخشندگی رمضان، ماه رحمت، مغفرت و ضیافت الهی به پایان رسید و مشتاقان این ماه باعظمت به اندازه توان و ظرفیت خود توشه ای از معرفت، عبودیت و راز و نیاز اندوختند.
در ادامه این پیام بیان شده است: عید سعید فطر عید توفیق و عبادت است که با تهذیب نفس و بهره مندی از فیوضات و برکات معنوی فرا رسید و دل های مشتاق را که در زیباترین و دلنشین ترین ضیافت معبود با سرافرازی گذر کردند شادمان کرده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اینک انسان های متدین و بااخلاص به پاس شکرانه 30 روز جلوص بر سر سفره پرفیض رمضان و درک روزها و شب های باعظمت این ماه با حضور در نماز عید سعید فطر نهایت سپاس خود را از خداوند بلندمرتبه به نمایش گذاشتند.
در پایان این پیام آمده است: اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم متدین کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان فرارسیدن عید سعید فطر را نیز به همه مسلمانان جهان و ملت ایران تبریک عرض کرده و عزت، پیروزی و سربلندی ایران اسلامی و توفیق روز افزون مردم ولایتمدار استان را از حضرت حق خواستارم.
دریافت کننده: منصور زرگر**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.