محمد حسین زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 30 دستگاه اجرایی عضو ستاد خدمات سفر بویراحمد نیز برای خدمت رسانی لازم به گردشگران تعطیلات عید فطر سال جاری در این شهرستان آماده هستند.
وی افزود که سرکشی و بازدیدهای لازم توسط اعضای ستاد خدمات سفر بویراحمد از مکان های گردشگری و جاذبه های تفریحی این شهرستان از جمله آبشار و پارک های ساحلی، جنگلی، ولایت، غدیر، چشمه نباتی و مهرورزی یاسوج و مناطق دیدنی خهکلون، تنگ مهریان، تنگ گنجه ای و تنگ تامرادی این شهر انجام شده است.
دبیر ستاد خدمات سفر بویراحمد بیان کرد: در این سرکشی و بازدیدها اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان حضور داشتند.
حسین زاده عنوان کرد که هیچگونه مشکلی در این سرکشی و بازدیدها مشاهده نشد و تذکرهای لازم نیز در زمینه کنترل قیمت ها و ارائه خدمات مناسب به صنوف شهرستان بویراحمد داده شد.
وی ابراز داشت: در تعطیلات 2 روزه عید فطر سال جاری گشت های مشترک با حضور اداره های تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، مرکز بهداشت و صنعت، معدن و تجارت بویراحمد با جدیت و قاطعیت بر قیمت خدمات و کالاهای عرضه شده به مسافران و گردشگران این شهرستان نظارت خواهند کرد.
حسین زاده گفت که در صورت مشاهده هرگونه تخلف رسیدگی های لازم انجام و صنوف متخلف بویراحمد نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی و اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی می شوند.
وی اظهار داشت: کارشناسانی از سوی اداره میراث فرهنگی بویراحمد برای دریافت نظرها، انتقادها، پیشنهادها و شکایت های احتمالی گردشگران و مسافران در تعطیلات عید فطر سال جاری در اردوگاه های تفریحی این شهرستان به طور ثابت مستقر هستند.
حسین زاده افزود که این انتقادها و نظرها با شماره تلفن های ثابت موجود در اردوگاه های تفریحی به اطلاع مسئولان اداره میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد رسیده و در کمترین زمان ممکن نیز پیگیری خواهند شد.
شهرستان بویراحمد دارای حدود 100 تفرجگاه گردشگری طبیعی و مذهبی است.
این شهرستان به مرکزیت شهر یاسوج بیش از 270 هزار نفر جمعیت دارد.
کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود 2 هزار و 600 اثر تاریخی است که از این تعداد 750 مورد در فهرست آثار ملی ثبت شده اند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.