مدیرکل سازمان زندان ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد از کتابت قرآن توسط 120 زندانی یاسوجی در ماه مبارک رمضان امسال خبرداد. ب

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی زندانهای کهگیلویه وبویراحمد، " اسماعیل جمیاری" مدیر کل زندانها با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه در ماه مبارک رمضان فعالیتهای فرهنگی ، دینی و مذهبی در سطح زندانهای استان چشمگیر و قابل تقدیر است .

وی با اشاره به وجود ۲۴ روحانی در رمضان امسال گفت: براساس برنامه ریزی های به‌عمل آمده علاوه بر برگزاری نمازهای جماعت ، کلاسهای آموزش احکام و عقاید ، برپایی مجالس دعا و احیاء لیالی قدر و جلسات قرآنی نیز پر رنگ‌تر شده است.


مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد توجه به دو مقوله نماز و قرآن در سطح زندانهای استان را در راستای تحقق اهداف سازمان و تأکیدات ریاست سازمان دانسته و اظهار داشت : در ایام رمضان الکریم و با هدف مأنوس شدن زندانیان با کلام وحی الهی علاوه بر جزء خوانی روزانه ، برپایی محافل انس با قرآن ، روخوانی و روانخوانی ، در حرکتی نو و بی سابقه ۱۲۰ نفر از زندانیان زندان مرکزی یاسوج هر کدام مسؤلیت نوشتن یک حزب را پذیرفته و همزمان در یک ساعت توفیق کتابت قرآن را یافتند.

جمیاری در ادامه با قدردانی از حضور اعضاء شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد در زندان گفت: اعضای شورای قضایی در بدو ورود به زندان و با مشاهده این اقدام بی سابقه ضمن ابراز خرسندی از مسؤلان و زندانیان قدردانی نموده و هریک از مددجویان  صاحب شرایط را با یک هفته مرخصی تشویق کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.