معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که حوزه استانداری این استان اطلاعی از صحت انتخابات شورای شهرهای لیکک، چرام و قلعه رئیسی ندارد.

" فتاح محمدی" به ایلنا در یاسوج گفت: آنچه که راجع به صحت انتخابات شوراهای اسلامی‌شهرهای لیکک، چرام و قلعه رئیسی در فضای مجازی منتشر شده از دیدگاه ما قابل تائید نیست.

وی افزود: تا زمانی که تائید و یا رد نتایج انتخابات شوراهای اسلامی این شهرها از سوی هیات نظارت به استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام نشود امکان بیان تائید آنها از سوی این استانداری وجود ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر انتخابات این شهرها از سوی هیات نظارت تائید شده باشد امروز پنجشنبه و یا شنبه آینده به ما اعلام و آن زمان می توانیم اطلاع‌رسانی کنیم.

محمدی گفت: آنچه در فضاهای مجازی منتشر شده امکان دارد تغییر پیدا کند و باید منتظر نظر نهایی هیات نظارت بصورت مکتوب باشیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، یکی از اعضای هیات نظارت بر انتخابات پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد در صفحه شخصی خود از تائید انتخابات شهرهای چرام، لیکک و قلعه رئیسی خبر داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.