غلام‌محمد زارعی روز چهارشنبه به ایرنا گفت: عملیات موشکی سپاه پاسداران به مواضع گروهک تروریستی داعش در سوریه پاسخی به گروه‌های تکفیری تروریستی و یک هشدار جدی به همه کسانی است که قصد دارند ‌امنیت جمهوری اسلامی را بر هم بزنند.
وی تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گونه تجاوز و ناامنی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد بلکه پاسخی کوبنده‌تر خواهد داد.
وی با حمایت قاطع از اقدام انقلابی و نظامی سپاه در شلیک موشک به مواضع تروریست‌ها در سوریه، گفت: تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف همیشه مایه مباهات کشور و یأس و ناامیدی دشمنان نظام بوده است.
زارعی گفت: اگر چه حمله موشکی محدود سپاه پاسداران نشان از قدرت قوی بازدارنده ایران دارد اما به‌طور قطع تنها نمونه و بخشی از توان تهاجمی فرزندان انقلاب اسلامی است.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام‌های پیدا و پنهان عملیات موشکی پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در درجه اول عملیات سپاه هشدار و تنبیهی برای گروهک‌های تروریستی و تکفیری بود که به‌تازگی در مرقد حضرت امام (ره) و مجلس شورای اسلامی اقدام به عملیات تروریستی کردند.
زارعی افزود: مهم‌ترین پیام این عملیات که با اصابت دقیق موشک‌ها به ساختمانی کوچک در 650 کیلو‌متری خارج از مرزهای کشور با موشک‌های تولید داخل صورت گرفت، این بود که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی و همه کشورهای حامی گروه‌های تروریستی بدانند که جمهوری اسلامی در برابر تهدیدهای دشمن دست بسته نخواهد بود و دفاع، دیگر به مرزهای جغرافیایی کشور محدود نیست و هر جا که تهدید باشد همان‌جا میدان عمل نیروی‌های مسلح ما خواهد بود.
رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و نام شهید والامقام حسن تهرانی‌مقدم «پدر موشکی ایران» و همه شهیدان مدافع حرم و حوادث تروریستی اخیر، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌درستی ثابت کرد که ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون انتقام نمی‌گذارد و برای صیانت از امنیت ملی کشور و حفاظت از جان مردم عزیز لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.
زارعی با تأکید بر اینکه بدون شک مردم شریف ایران اسلامی نیز همیشه قدردان جانفشانی‌های فرزندانشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند، گفت: تلاش‌ها و حرکت‌های سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف مایه مباهات کشور و مایه یاس دشمنان نظام است.
نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه(28خرداد) با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران، مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست‌های تکفیری داعش را در دیرالزور سوریه هدف حملات موشکی خود قرار داد.
در این حمله موشکی که از استان‌های کردستان و کرمانشاه انجام شد، پایگاه‌های فرماندهی، مراکز ساخت و تولید خودروهای انتحاری و مراکز تجمع تروریست‌ها با شلیک 6 موشک زمین به زمین میانبرد سپاه پاسداران هدف قرار گرفت و منهدم شد.
تروریست‌های تکفیری روز چهارشنبه 17 خرداد 96 در دو حمله تروریستی جداگانه به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) در تهران 17 تن از هموطنان بی‌گناه و روزه دار را به شهادت رسانده و 56 تن را نیز مجروح کرده بودند.
خبرنگار: مسعود علیزاده ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
1662/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.