مهندس داود راهزادی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بر اساس آخرین آمارها، میزان مصرف برق در 2 ماهه اول امسال در این استان 269 هزار و 332 مگاوات ساعت بوده است.
وی میزان مصرف انرژی در 2 ماهه اول سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد را 254 هزار و 130 مگاوات ساعت عنوان و اظهار داشت: هم اکنون شاهد رشد حدود 6 درصدی مصرف برق در 2 ماهه اول این استان هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، تغییر الگوی مصرف، افزایش تعداد مشترکان و افزایش دمای هوا را از مهمترین دلایل افزایش میزان مصرف انرژی در این استان برشمرد.
راهزادی گفت: شهرستان گچساران با داشتن 113 هزار مگاوات ساعت بیشترین مصرف و لنده با پنج هزار مگاوات ساعت کمترین مصرف انرژی در 2 ماهه اول امسال در کهگیلویه و بویراحمد را داشته است.
وی میزان مصرف برق در 2 ماهه امسال در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، بهمئی و باشت را به ترتیب 68 هزار، 32 هزار، 14 هزار و 12 هزار مگاوات ساعت ذکر و خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در شهرستان‌های دنا و چرام نیز به ترتیب 11 و 10 هزار مگاوات ساعت بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، رشد مصرف انرژی در این استان را نگران کننده خواند و از مردم خواست به‌طور ویژه در مصرف برق صرفه جویی کنند.
شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، بیش از 230 هزار مشترک برق در این استان دارد.
خبرنگار: مسعود علیزاده ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
1662/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.