رئیس ستاد انتخابات روحانی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار داریم در دولت دوازدهم 3 مدیر از مدیران این استان از جامعه زنان باشند.

" فرزانه آرامش" در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: خواسته های زنان از دولت دوازدهم بطور ویژه با رئیس جمهور در میان گذاشته شده و اکنون انتظار تحقق آنها را در دولت دوازدهم از دولتمردان کهگیلویه و بویراحمد داریم.

وی با تشریح فعالیت های زنان برای پیروزی دولت دوباره دکتر روحانی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: اکنون از آقای رئیس جمهور و استاندار توقع داریم در دولت دوازدهم حداقل مسئولیت سه دستگاه مهم اجرایی و یا حمایتی را به زنان در استان واگذار کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مسوولیت هایی که ما معتقدیم زنان می توانند بهتر از آقایان مدیریت کنند تردیدی نداریم و بدون شک در دولت دوازدهم برای بدست گرفتن این مسوولیت ها تلاش خواهیم نمود.

آرامش در پاسخ به این سئوال که رویکرد دولت یازدهم به حوزه زنان رویکرد مناسبی بود و این رویکرد در دولت‌دوازدهم باید دوچندان تقویت‌شود، خاطرنشان کرد: ما براین باوریم در بسیاری از مسئولیت‌های استانی اعم از مدیریت ارشد و یا حوزه معاونت‌ها می‌توان از ظرفیت بانوان بنحو شایسته بهره برد.

وی گفت: مطالبه اساسی ما از دولت دوازدهم در کهگیلویه و بویراحمد دادن مسئولیت های بیشتر به بانوان اصلاح طلب بوده و بنظر ما این کار سختی نیست.

رئیس ستاد انتخابات روحانی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد در دولت دوازدهم بخشی از معاونت ها در حوزه های مختلف بویژه حوزه های فرهنگی به زنان اصلاح طلب این استان واگذار بشود.

آرامش گفت: باید تلاش کرد اعتماد به جامعه بانوان به دولت دکتر روحانی در کهگیلویه و بویراحمد دوچندان شود که به نظر می‌رسد با افزایش واگذاری مسئولیت ها به این قشر می‌توان اعتماد عمومی را جلب و جذب کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.