فتاح محمدی عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که انتخابات شورای اسلامی شهر لیکک به تایید نهایی هیات اجرایی و نظارت شهرستان بهمئی نیز رسیده است.
شهر لیکک مرکز شهرستان 40 هزار نفری بهمئی از شهرستان‌های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد در فاصله حدود 300 کیلومتری یاسوج مرکز این استان واقع شده است.
وی بیان کرد که البته برخی از نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر لیکک نسبت به این تصمیم و بروز تخلفاتی در انتخابات اعتراضاتی داشتند که به هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان ارجاع شده است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد که موضوع همچنان در هیات عالی نظارت استان در حال بررسی است و تاکنون نظری در زمینه تایید و یا ابطال و یا بازشماری مجدد آن اعلام نکرده اند.
محمدی همچنین خبری مبنی بر بازشماری مجدد تمامی صندوق های آرای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چرام را در برخی سایت های محلی و شبکه های اجتماعی تکذیب کرد و ابراز داشت که این موضوع نیز در حال بررسی در هیات عالی نظارت استان قرار گرفته است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت که ستاد انتخابات استان نیز در اسرع وقت نتیجه بررسی ها و نظر نهایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان را از طریق رسانه ها به اطلاع مردم خواهد رساند.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.