به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت راهپیمایی روز جهانی قدس در یاسوج اظهار داشت: اهداف دیگر دشمنان از چنین اقدامی ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان جهان و تداوم جنایت های ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین خواهد بود.
وی افزود که 6 کمیته برای برگزاری مطلوب راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کمیته ها شامل تبلیغات و اطلاع رسانی، فضای مجازی، امنیتی و انتظامی، هنری و نمایشگاهی و فضاسازی است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد که مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در روز جهانی قدس سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد شامل برگزاری میزگردها و برنامه های تحلیلی و تبیینی در صدا و سیما، برپایی نمایشگاه دستاوردهای مقاومت ملت مظلوم فلسطین، نصب بنر، تبلیغات میدانی و توزیع اقلام فرهنگی است.
وی ابراز داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری در یاسوج از ساعت 11 صبح جمعه دوم تیر آغاز و مسیر آن نیز میدان هفتم تیر، خیابان جلوی مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت مصلای امام خمینی (ره) است.
حجت الاسلام خاضع گفت که سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری در یاسوج و دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به زودی مشخص و اعلام می شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.