به گزارش ایرنا، فتاح محمدی روز یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در یاسوج اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم امام راحل که عامل پیروزی، تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی نیز بود دعوت مردم به وحدت و انسجام است.
وی افزود که نیاز ضروری ایران اسلامی در شرایط کنونی و با توجه به داشتن دشمنان متعدد اتحاد و انسجام هر چه بیشتر مردم خواهد بود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید نسل جوان این استان را بیش از پیش با اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره) و ابعاد شخصیتی ایشان در زمینه‌های مختلف آشنا کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که سال جاری و 2 سال آینده به دلیل تقارن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با ماه رمضان برنامه‌های مربوط به این ایام در استان‌ها برگزار و اعزام به مرقد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی انجام نمی‌شود.
حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: آیین بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از ساعت 18:30 دقیقه عصر 14 خرداد سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج و مصلاها یا مساجد جامع دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد آغاز و به نـماز مغرب و عشا و صرف افطار متصل خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سخنران ملی این آیین به‌زودی مشخص و اعلام می‌شود، افزود که زمان و مکان برگزاری آیین بزرگداشت قیام خونین 15 خرداد در کهگیلویه و بویراحمد نیز ساعت 18:30 دقیقه عصر دوشنبه هفته آینده در مسجد صاحب‌الزمان (عج) یاسوج و مساجد جامع دیگر شهرهای استان است.
حجت الاسلام خاضع بیان کرد: پنج کمیته برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین‌های 14 و 15 خرداد سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شده است.
وی عنوان کرد که این کمیته‌ها شامل کمیته مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کمیته پشتیبانی با مسئولیت استانداری، کمیته فضای مجازی با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما و کمیته فرهنگی و علمی با مسئولیت دانشگاه یاسوج است.
مسئول دفتر نـمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که اصل ولایت فقیه جزء مهم‌ترین میراث‌هایی است که امام خمینی (ره) برای ملت ایران به یادگار گذاشته و ایشان نیز برای تبیین هر چه بیشتر آن تلاش و اقدام کرد.
حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر اظهار داشت: انتصاب شایسته حضرت آیت الله خامنه‌ای به‌عنوان ولی امر مسلمانان جهان و هدایت کشتی انقلاب به نحو احسن توسط معظم له نیز در آیین‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد تبیین و تشریح شود.
وی افزود که چنانچه مسئولان اجرایی به‌طور مطلوب به فرمان‌های رهبر معظم انقلاب در تـمامی زمینه‌ها به‌ویژه اقتصاد مقاومتی عمل کنند بسیاری از معضلات کشور از جمله در حوزه معضلات اقتصادی، بیکاری و رکود برطرف می‌شود.
حجت الاسلام حسینی صدر بیان کرد: نباید در کهگیلویه و بویراحمد تنها به برگزاری آیین‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اکتفا شود بلکه لازم است اندیشه و خط بنیان‌گذار جمهوری اسلامی نیز برای قشرهای مختلف مردم از جمله نسل جوان تبیین شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.