به گزارش ایرنا، عباس قطب‌الدینی روز چهارشنبه در نشست با جمعی از مسئولان و رابطان ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: ستاد مرکزی با فرهنگ سازی مناسب و اطلاع رسانی گسترده توانسته به جایگاه مطلوبی در کشور و بین مردم دست یابد.
وی افزود که انتظار می‌رود رؤسای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان‌ها و شهرستان‌های کشور با روش‌های مختلف از جمله استفاده از ظرفیت تریبون‌های نماز جمعه اقدام به تبیین مأموریت‌های ستاد، ضرورت بازسازی حرم ائمه اطهار (ع) و اهمیت کار جمع آوری نذورات مردمی در این راستا کنند.
مدیر امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور بیان کرد: رابطان ستاد استان‌ها و شهرستان‌های کشور باید در جمع آوری نذورات مردمی برای توسعه و مرمت حرم اهل بیت (ع) دقت کرده و این امر مهم را با رعایت اصل امانت‌داری انجام دهند.
قطب الدینی عنوان کرد که انتخاب افراد دارای وجهه اجتماعی مناسب و مورد اعتماد مردم به‌عنوان رابط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان‌ها و شهرستان‌های کشور نقش مهمی در افزایش میزان کمک‌ها و نذورات مردمی به امر مهم توسعه و مرمت حرم ائمه اطهار (ع) خواهد داشت.
وی ابراز داشت: رؤسای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان‌ها و شهرستان‌های کشور به‌منظور شفاف سازی هر چه بیشتر در زمینه فعالیت‌های ستاد و نحوه هزینه کردن نذورات مردمی جمع آوری شده اقدام به گزارش دهی مستمر به مردم کنند.
وی بر لزوم تلاش و برنامه ریزی هر چه بیشتر رؤسای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان‌ها و شهرستان‌های کشور برای تحقق تعهدات تعیین شده، جمع آوری نذورات مردمی و رسیدن به اهداف متعالی ستاد مرکزی تأکید کرد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.