به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، محمود صیدانلو با بیان اینکه تمامی تلاش خود را توجه، حمایت و توسعه این ورزش در کهگیلویه و بویراحمد به کار خواهیم گرفت، خاطرنشان کرد: جوانان توانمند و مستعدی در این استان وجود دارد که باید شناسایی و از آنها استفاده شود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی برگزاری کلاس‌های آموزشی داوری و مربی‌گری را از دیگر اقدامات مهم برای توسعه این ورزش در سطح کشور عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم با اقدامات و برنامه‌های منسجم و هدفمند بتوانیم گامی موثر در راستای توسعه و رشد این رشته پرجذابیت ورزشی در کشور برداریم.

محمود صیدانلو ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی کهگیلویه و بویراحمد که در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی جذابیت خاصی داشته و علاقمندان زیادی در کشور دارد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی با اشاره به وجود ظرفیت‌ و پتانسیل‌های علاقمندان این رشته، افزود: باید از این فرصت استفاده کرده و افراد بیشتری را برای حضور در این رشته جذب کنیم.

وی با اشاره به هزینه‌های بالای این رشته ورزشی، گفت: رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی در مقایسه با سایر رشته‌های هزینه زیادی را متوجه ورزشکاران این رشته می‌کند.

این مسوول هزینه تامین پیست مخصوص برای ورزشکاران این رشته را از جمله هزینه‌های این ورزش عنوان کرد و بیان داشت: مثلا برای احداث و راه‌اندازی یک پیست مخصوص موتورسواری یا اتومبیل‌رانی باید میلیاردها تومان هزینه کرد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی با بیان اینکه در حدود ۱۰ هزار پروژه عمرانی در حوزه ورزش طی ۱۰ سال گذشته تاکنون در کشور اجرا شده که برخی افتتاح و برخی در دست اجرا هستند، گفت: حدود چهار هزار پروژه عمرانی ورزشی در حال حاضر در دست اجرا است که از این تعداد حتی یک پروژه به نام فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی نیست.

صیدانلو با بیان اینکه تعداد علاقمندان این رشته ورزشی در کشور مورد توجه است، گفت: در حال حاضر حدود ۳۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در کشور در این رشته داریم که با اضافه شدن برخی رشته‌های جدید مانند ای تی بی، مهارت‌های نمایشی و تریال به تعداد این ورزشکاران اضافه خواهد شد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی به میزان اعتبارات برای این فدراسیون اشاره کرد و گفت: در سال گذشته طبق تفاهم‌نامه این فدراسیون با وزارت ورزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به این فدراسیون اختصاص یافت.

وی یادآور شد: در سال جاری با کمی افزایش طبق تفاهم‌نامه اعتبار فدراسیون به یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است اما باید توجه داشت که این میزان اعتبار برای این فدراسیون پرهزینه بسیار ناچیز بوده و جوابگوی هزینه‌های ما نیست.

این مسوول در ادامه با اشاره به وجود شرایط و ظرفیت‌‌های خاص کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از میان ۴ هزار پروژه ورزشی در کشور حتی یک پروژه به نام فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی وجود ندارد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 654821
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.