رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از حضور گسترده مردم ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تشکر کرد و به رئیس‌جمهور منتخب مردم تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در پیام "لهراسب باقری" که در اختیار ایلنا یاسوج قرار گرفته آمده است: 

ملت فهیم و سرافراز ایران اسلامی، بیست و نهم اردیبهشت ماه، با انسجام ملی و حضور پرشور و آگاهانه خود درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، حماسه ‌ای سترگ و بی ‌بدیل از مردم ‌سالاری دینی خلق کرد و تصویری شکوهمند و پر افتخار از عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشید. 

یقینا حضور غرورآفرین و کمنظیر مردم در این دوره از انتخابات، نشانگر بلوغ سیاسی و عقلانیت همه ایرانیان بود و پیروز واقعی این میدان سرنوشت‌ ساز نیز آحاد مردم و نظام جمهوری اسلامی بوده اند.

اینجانب با تبریک به رئیس جمهور منتخب ملت و مردم فهیم کشورم، توفیقات هر چه بیشتر جناب آقای دکتر روحانی و کابینه ایشان در ادامه مسئولیت خطیر خدمت به کشور و ملت بزرگ ایران و همچنین سربلندی بیش از پیش و پیشرفت و عزت و اقتدار روزافزون میهن اسلامیمان را از درگاه ایزدمنان خواستارم و امید دارم در سایه رهنمودهای روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از تجارب سال‌های اخیر، تعامل و همکاری سازنده قوای سه‌گانه و یاری خداوند متعال، در این دوره، شاهد فصل جدیدی از موفقیت در سایه عقلانیت و اعتدال برای تداوم روند توسعه پایدار و همه جانبه کشور باشیم.

در پایان یادآور می شوم که اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد مانند گذشته یار و یاور مسئولین دولت برا کمک به تعاونی های این استان برای حل مشکلات آنها خواهدبود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.