سید موسی خادمی روز جمعه در بازدید از برخی شعب اخذ رای در یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که متولیان و مسئولان امر تمام تلاش و تمهیدات لازم برای تسریع و شتاب بخشی در رای گیری از مردم را انجام دهند.
وی با بیان اینکه شرایط و تمهیدات لازم نیز برای حضور مردم در انتخابات سالم و امن فراهم شده است، گفت که به دلیل آنکه در برخی شهرهای استان انتخابات برای نخستین بار به صورت الکترونیکی برگزار می شود در صورت احتمال بروز اشکالاتی در فرآیند رای گیری، مردم نگران نباشند و حوصله به خرج دهند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند در استان گفت که 924 شعبه اخذ رای به صورت ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد که شمار واجدان شرایط رای دادن در انتخابات باشکوه فردا در استان کهگیلویه وبویراحمد نیز 528 هزار و 930 نفر اعلام شده که 13 هزار و 681 نفر از آنان رای اولی هستند.
وی تاکید کرد که حضور پرشور و حداکثری آحاد مختلف مردم در صحنه انتخابات به عنوان رکن رعنا و نماد مردم سالاری دینی پشتوانه برای عزت، اقتدار و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی و تداوم و تحکیم بیش از پیش پایه های نظام در ابعاد گوناگون است.
وی ابراز داشت که حضور در پای صندوق های رای آنچنان اثرگذار و نقش آفرین در سیر تحولات سیاسی و اجتماعی کشورمان است که می توان از انتخابات به مثابه رفراندومی دیگر در تایید امت نسبت به آرمان های والای انقلاب قلمداد کرد.
وی شرایط حساس امروز کشورمان در منطقه و جهان را یادآور شد و گفت: حضور مردم در انتخابات و هر برگ رای علاوه بر مشروعیت و مقبولیت مجدد نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی، پیام محکم و دندان شکنی به رجزخوانی ها و خط بطلانی بر تهدیدات دشمنان خواهد بود.
خادمی ادامه داد: مردم شجاع و انقلابی کهگیلویه وبویراحمد همواره در همه صحنه ها و عرصه ها نشان داده اند که هرگاه پای مصالح، عزت و سربلندی ملت و کشورشان در میان باشد فارغ از مشکلات و محرومیت های تاریخی حاکم، مقتدرانه آماده دفاع و پشتیبانی از انقلاب و این نظام الهی هستند.
خبرنگار: حمید جهان**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.