به گزارش ایرنا، سفر جهانگیری در حالی با شور و اشتیاق و ازدحام جمعیت در دیار آریوبرزن مواجه بود که از 2 روز گذشته برخی سایت های محلی مخالف و کانال های تلگرامی نامزدهای رقیب در رسانه های خود و فضای مجازی خبر از لغو سفر این نامزد ریاست جمهوری به استان کهگیلویه وبویراحمد داده بودند.
رسانه های مخالف دولت در استان کهگیلویه وبویراحمد ساعت هفت صبح امروز نیز با حضور در مصلی و انتشار تصاویری از درهای بسته مصلی و با قید عبارت استقبال ضعیف مردم از جهانگیری کار خود را دنبال کردند.
در حالی که پس از آغاز برنامه و حتی یک ساعت پس از آن مصلای یاسوج و خیابان های منتهی به آن مملو از جمعیت مشتاق و هواداران حامی جهانگیری و دکتر روحانی بود.
رسانه ها و تیم رسانه ای ستاد دکتر روحانی در مقابل اقدامات تخریبی مخالفان، تصاویر متعددی را از لحظه ورود و استقبال جمعیت مشتاق در مصلای یاسوج در فضای مجازی و کانال های تلگرامی ارسال کردند.

** ورود جهانگیری به یاسوج
هنگام ورود اسحاق جهانگیری به شهر یاسوج، جمعیتی از جوانان، مردان و زنان این دیار بویژه عشایر سلحشور ملبس به لباس محلی از او استقبال کردند.
اسب سواران عشایری همراه رژه های موتوری و دوچرخه سواران با شال های بنفش مسیر چهار کیلومتری فرودگاه یاسوج تا میدان جهاد را با این نامزد ریاست جمهوری طی کردند.

**درود بر میرشکار
لحظه ورود به مصلای یاسوج ، اسحاق جهانگیری نیز با استقبال و تشویق های جوانان و هواداران حامی جریان اصلاحات و حسن روحانی روبرو شد.
هواداران با در دست داشتن بادبادک ها و شال بندهای بنفش در حمایت از روحانی، جریان اصلاحات و جهانگیری شعار می دادند.
اسحاق دوستت داریم، درود بر میرشکار، درود بر اصلاحات ، سلام بر روحانی ،درود بر آزادی، نه قاضی نه سردار دولت قانونمدار، وصیت هاشمی حمایت از روحانی، آزادی اندیشه گازانبری نمیشه از جمله شعارها و فریادهایی بود که از زبان جوانان در سالن بزرگ مصلای یاسوج سرداده می شد.

** اسحاق را دوست داریم و به حسن اعتماد می کنیم
دکتر غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ونماینده مردم شهرستان های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی که به همراه غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا، جهانگیری را تا مصلی بزرگ امام خمینی(ره) یاسوج همراهی کردند حمایت قاطع خود را از حسن روحانی بیان داشتند.
تاجگردون در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه به اصلاح طلبی خود افتخار می کنم، اظهار داشت که پیروزی قطعی از آن حسن روحانی است.
وی اضافه کرد که اسحاق را دوست داریم و به حسن اعتماد می کنیم.

**به یارانه نمی فروشم
هواداران و بسیاری از مردم و جوانان، اعم از کارگران، فرهنگیان، بازاریان، سیاسیون، احزاب و گروه های مختلف به فراخور شرایط و فعالیت خود پلاکاردهایی را در برابر جهانگیری بالا می آوردند.
پلاکاردهایی با مضمون «با روحانی تا 1400» «نیمه راهیم به عقب برنمی گردیم» « عقیده وتفکرم را به یارانه نمی فروشم» «دکتر روحانی مرد اخلاق و ادب» در جلو جایگاه و مقابل دیدگان جهانگیری خودنمایی می کرد.

** سخنرانی جهانگیری
سخنرانی جهانگیری در مصلای یاسوج در حالی آغاز شد که او از لحظه ورود خود به سالن و به احترام جمعیت مشتاق و جوانان پرشور در مصلای سرپاایستاده بود.
سخنرانی جهانگیری با پرتاب گل و پارچه های بنفش به سمت وی و تشویق جمعیت حاضر آغاز شد.
جهانگیری در اجتماع هواداران حسن روحانی در مصلای امام(ره) یاسوج با بیان برخی ویژگی های منحصر به فرد مردم غیور و سلحشور استان کهگیلویه و بویراحمد، آنان را همراهان و وفاداران صدیق و همیشگی به نظام، انقلاب و امام (ره) توصیف کرد.

** اسحاق دوستت داریم
هواداران بویژه جوانان در سالن مصلای یاسوج در پاسخ به اظهارات جهانگیری با شعار اسحاق دوستت داریم، روحانی ماچاکریم، درود بر اصلاحات ، سلام بر میرشکار، وفاداری و ارادت خود را نسبت به این نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ابراز کردند.
خبرنگار: حمید جهان**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8005/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.