به گزارش ایرنا، حضور قشرهای مختلف مردم در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج محل سخنرانی رئیسی بسیار چشمگیر و به گونه ای بود که داخل مصلی مملو از جمعیت بود و در محوطه نیز تعداد زیادی با در دست داشتن عکس رئیسی ایستاده و یا نشسته بودند.
برنامه سخنرانی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تأخیر بیش از یک ساعت و نیم انجام و در حالی که زمان آغاز سخنرانی 9:30 دقیقه صبح اعلام شده بود، به ساعت 11:10 دقیقه موکول شد.
خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به مصلای امام خمینی (ره) یاسوج با ترافیک سنگین و ازدحام جمعیت مواجه بود به طوری که تردد برای خودروها دشوار و پارک کردن آنها نیز چندان ممکن نبود.
هنگام ورود حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به مصلای امام خمینی (ره) یاسوج، مردم با سردادن شعارهای «حیدر حیدر» و «ماشاءالله رئیسی» از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری استقبال کردند.
خانواده شهدای کهگیلویه و بویراحمد با صراحت و قاطعیت از رئیسی در انتخابات پیش رو اعلام حمایت کردند.
شعارهایی که توسط مردم در این سخنرانی سر داده شد شامل «الله اکبر»، «لبیک یا حسین»، «لبیک یا مهدی»، «ای پسر فاطمه حمایتت می‌کنیم»، «رأی ما رأی ما سید مظلوم ما»، «رئیسی انقلابی صد درصد انتخابی»، «سید محبوب ما رئیس جمهور ما» و «ایران یک کلام رئیسی والسلام» بود.
خبرنگار: منصور زرگر** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
6110/7535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.