15 تا 21 اردیبهشت به مناسبت ولادت حضرت ولی عصر (عج) هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نام‌گذاری شده است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید نصرالله مصطفوی روز چهارشنبه در آیین جشن ویژه نیمه شعبان در نمازخانه جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: وجود امنیت فراگیر در ایران اسلامی مدیون فعالیت نیروهای مسلح قوی و کارآمد و آگاهی اطلاعاتی بالای سربازان گمنام، مجاهد و مخلص از توطئه‌های دشمن است.
وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) به لحاظ رصد سریع توطئه‌های نرم و پیچیده از نظر دسترسی به اطلاعات از دشمن به دشمن نزدیک‌ترند، تصریح کرد باید این مجاهدت‌های ارزشمند اما بازگو نشده را تمجید و قدردان بود.
وی عشق به ولایت را مهمترین فلسفه مکتب انتظار دانست و افزود که تزکیه و تهذیب نفس و اقامه نماز و حفظ ارزش‌های الهی و انسانی از بارزترین ویژگی‌های محبان حضرت ولی عصر (عج) و مکتب انتظار است.
حجت الاسلام مصطفوی با بیان اینکه امام زمان (عج) مظلوم‌ترین امام معصوم (علیه‌السلام) است، بر لزوم ترویج فرهنگ مهدویت و احیای ارزش‌های اسلامی و دینی در جامعه تأکید کرد.
وی اظهار کرد که در سایه مکتب انتظار مسیر حرکت و هدایت فرهنگی جامعه با حفظ آموزه‌های دینی و اخلاقی محیای ظهور حضرت حجت (عج) خواهد شد.
در این آئین که با حضور مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با اجرای برنامه مداحی جشن نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) گرامی داشته شد.
خبرنگار: مظفر عدالت نسب ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
6162/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.