رئیس ستاد انتخاباتی اصولگرایان معتدل حامی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، طی حکمی توسط بهروز نعمتی ریاست ستاد انتخاباتی اصولگرایان معتدل حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، "موسی امیرسلیمانی" به عنوان رئیس ستاد اصولگرایان حامی دکتر روحانی در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد .

در بخشی از حکم بهروز نعمتی رئیس ستاد انتخاباتی اصولگرایان معتدل حامی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی برای امیرسلیمانی آمده است: با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند، شایستگی ها و توانمندی های علمی و اجرایی به موجب این حکم به عنوان رئیس ستاد انتخابات اصولکرایان معتدل دکتر روحانی در استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب می شوید.

در بخش دیگری از حکم آمده است: انتظار می رود جنابعالی و دیگر اعضای ستاد زمینه ساز تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در استقبال و حضور اثربخش آحاد جامعه در صحنه سرنوشت ساز انتخابات باشید و در این راستا رعایت قانون و حراست از فضای اخلاقی و کرامت انسانی در رقابت های انتخاباتی با بهره گیری از اندیشه و ابتکار جوانان و فرهیختگان و همه گروه های اجتماعی ضروری است.

موسی امیرسلیمانی از فرهنگیان خوش نام بویراحمد و استاد دانشگاه و از نیروی های نزدیک به نماینده بویراحمدودنا در مجلس است .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.