به گزارش ایرنا، سهیلا جلودارزاده دوشنبه شب در ستاد خانه کارگر دکتر روحانی در شهرستان گچساران، به سود 25 تا 35 درصد بانک ها اشاره کرد و گفت: بانک ها با بهره های سنگینی که می گیرند عرصه را به تولید کننده تنگ کرده اند.
وی با بیان اینکه در دولت اصلاحات مردم برای ساختن یک کشور جهانی همت کردند گفت: دولت های هفتم و هشتم با نفت بشکه ای ۱۲ دلار کشور، تمام بدهی های بین المللی را پرداخت و صندوق ذخیره ارزی را با بیش از 43 میلیارد دلار تحویل دولت نهم و دهم داد.
جلودار زاده افزود: آنانی که هم اکنون خود را مدافع فقرا و محرومان می دانند مشخص نیست چرا در دورانی که نفت به قیمت ۱۲۰ دلار به فروش می رفت و صندوق ذخیره ارزی نیز خالی شده بود روز به روز اوضاع کشور خراب تر می شد.
نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: رانتی کردن اقتصاد و حذف سازمان مدیریت و برنامه ریزی از سوی دولت نهم و دهم شکل گرفت آقایان هیچ انتقادی نکردند و پاسخگو هم نشدند.
جلودار زاده با بیان اینکه در دولت گذشته ثروت ملی غارت و ریال تا دو سوم بی ارزش شد، گفت: دولت اصلاحات در گذشته با دست خالی سبب سازندگی کشور و ذخیره شدن صندوق ارزی شدند.
وی ابراز کرد: مخالفان دولت روحانی با حملات و هجمه هایی مختلف قصد مانع ادامه مسیر دولت یازدهم را دارند ولی با این وجود دولت به جای پاسخگویی به سخنان آنها در حال تلاش برای بهبود اوضاع است.
جلودار زاده با بیان اینکه خرابی های دولت نهم و دهم تا سالهای زیادی مرتفع نخواهد شد، گفت: دولت تدبیر و امید در زمان مسئولیت خود توانست مشکل بیش از 60 درصد از کارخانه های کشور را برطرف کند.
وی گفت: بعد از هشت سال جنگ تحمیلی در دولت سازندگی کارخانه ها زیادی احداث و فعال شد و در دولت هفتم و هشتم نیز توانستیم با تشکیل صندوق ذخیره ارزی آینده مردم را تامین کنیم.
جلودار زاده ادامه داد: در حالی که دولت نهم و دهم با فروش ۱۲۰ دلاری نفت کارخانجات را ورشکست و ارزش پول ملی را به کمترین حد خود رساند.
وی گفت: برای اینکه دوباره افکار پوسیده بر سر کار نیایند و مردم آزادانه در کنار یکدیگر زندگی کنند باید از دکتر روحانی حمایت کنیم.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: مریم صیادی**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
2082/1042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.