سید مسعود حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که برای اجرای این طرح‌ها 85 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی بیان کرد که عملیات اجرایی طرح روگذر و ساخت 11 کیلومتر جاده منتهی به ورودی شهر باشت در سال 1393 آغاز شده است.
حسینی تصریح کرد که برای ساماندهی تقاطع غیر همسطح ورودی شهر باشت در مسیر ارتباطی شیراز به گچساران 77 میلیارد ریال و کل طرح 180 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی تصریح کرد: تسهیل در عبور و مرور، کاهش تصادفات، افزایش ایمنی جاده، تأمین رفاه و آسایش مردم از اهداف اصلی پروژه زیرگذر شهر باشت است.
فرماندار باشت با اشاره به وقوع تصادفات مرگبار در سه‌راهی ورودی باشت در سال‌های گذشته، افزود که ساخت این روگذر، ترافیک و تردد در این مکان را ساماندهی و ایمن‌سازی کرده است.
حسینی بیان کرد: عملیات اجرایی طرح آسفالت راه روستایی پشتکوه باشت به طول هفت کیلومتر و با اعتبار هشت میلیارد و 600 میلیون ریال نیز تکمیل شده است.
وی همچنین از بهره برداری بیمارستان 32 تختخوابی شهر باشت در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت که 135 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این بیمارستان هزینه شده است.
وی بیان کرد: بیمارستان 32 تختی شهر باشت در زمینی به مساحت سه هزار و 700 مترمربع و امکاناتی شامل بخش‌های جراحی، زایمان، سونوگرافی، داخلی، اورژانس و دیالیز با پیشرفت فیزیکی 95 درصد در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح در دولت تدبیر و امید آغاز شده بیان کرد که سرعت اجرای این طرح بسیار خوب بوده است.
حسینی با یادآوری مشکلات مردم این شهرستان برای مراجعه به بیمارستان‌های شهرستان‌های مجاور گفت که بهره برداری از بیمارستان 32 تختخوابی باشت نقش اثرگذاری در سلامت مردم و رفاه مردم این شهرستان دارد.
وی با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت 14 کیلومتر راه روستایی در روستاهای چالموره، چاه تلخ، لیراب و مله برفی در مراحل پایانی است ابراز داشت این طرح نیز در چند روز آینده بهره برداری می‌شود.
شهرستان باشت با 22 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری یاسوج در مسیر راه ارتباطی شیراز به گچساران در جنوب کشور واقع شده است.
خبرنگار: فرزانه شریفی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.