به گزارش ایرنا، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی در این آئین حضور داشتند.
مردم عزادار شهرستان گچساران با سر دادن شعارهای لا اله الا الله و عزا عزاست امروز روز عزاست امروز مهدی صاحب زمان صاحب عزاست امروز، پیکر امام جمعه موقت دوگنبدان را از مسجد شهیدان تا گلزار شهدای این شهر تشییع کردند.
آئین تشییع و خاکسپاری امام جمعه موقت شهر دوگنبدان ساعت 16 از مسجد شهیدان شهر دوگنبدان آغاز و در محل مقبره زنده یاد حجت الاسلام متقی کاشانی امام جمعه اسبق این شهر به خاک سپرده شد.
امام جمعه شهر دوگنبدان با تسلیت درگذشت حجت الاسلام پرویز خواجه زاده بیان کرد که فقدان امام جمعه موقت این شهر برای جامعه علمی و فرهنگی گچساران جبران ناپذیر و دردناک است.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی افزود که حجت الاسلام پرویز خواجه زاده به عنوان شخصیتی شجاع، مهربان و دلسوز به نظام جمهوری اسلامی ایران سالها از محبوبیت خاصی بین مردم شهرستان گچساران برخوردار بود.
وی بیان کرد که امام جمعه موقت شهر دوگنبدان سالها در سنگر دانشگاه، خدمات ارزنده ای به دانشجویان دانشگاه های گچساران ارایه کرده است.
وی در پایان برای روح امام جمعه موقت شهر دوگنبدان زنده یاد حجت الاسلام پرویز خواجه زاده آرزوی شادی و مغفرت و برای بازماندگان آن عزیز سفر کرده صبر مسالت کرد.
امام جمعه فقید شهر دوگنبدان برادر شهید عبدل خواجه زاده فرهنگی وارسته ای است که در سال 1338 در روستای فتح از توابع شهرستان گچساران دیده به جهان گشود.
وی پس از سال ها خدمت در تبلیغ دین، نماز جمعه شهر دوگنبدان و دانشگاه آزاد اسلامی گچساران عصر روز جمعه بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.
ریاست دانشگاه پیام نور گچساران، معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد این شهرستان و خدمت در سنگر تدریس، فعالیت در جهاد سازندگی از فعالیت های مهم مرحوم حجت الاسلام پرویز خواجه زاده است.
شهر 100 هزار نفری دوگنبدان در 157 کیلومتری جنوب غربی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8143/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.