به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،فیض الله پاسره در تشریح عملکرد دولت تدبیر و امید با خبرنگاران گفت: با این میزان اعتبار ١٨ مجتمع آب رسانی روستایی و٧ پروژه تک روستایی جهت آب رسانی به به ٤٧٣ روستا با پوشش قریب ١٠٧ هزار نفر از این خدمات بهره مند می شوند.

پاسره در ادامه افزود: در دولت تدبیر و امید ٦٥ پروژه آب رسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ٢٤٠ میلیارد ریال در استان افتتاح شد.

وی گفت: در ابتدای دولت تدبیر و امید شاخص بهره مندی از آب شرب در روستاهای استان حدود ٦٨ درصد بود که در حال حاضر این رقم به ٧٣،١٥ درصد افزایش پیدا کرده است.
وی اضافه کرد: از تعداد هزار و ٦٧٦ روستا در استان، نزار و ٤٧٠ روستا دارای تاسیسات آب رسانی و همچنین ٢٠٦ روستا فاقد تاسیسات آب رسانی در استان وجود دارد که تنها ٦ روستای بالای ٢٠ خانوار در مجتمع های آب رسانی از آب شرب برخوردار خواهند شد.
مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ١٠٠ پروژه فعال آب رسانی روستایی با اعتباری بالغ بر هزار و ١٢٣ میلیارد ریال در استان عملیاتی شده است که ٦٠٠ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع و قریب به ٢٢ هزار متر مکعب مخزن و نیز ٨ حلقه چاه از مشخصات این پروژه هاست.
فیض الله پاسره با تاکید بر سالم سازی آب برای نخستین بار در دولت تدبیر و امید در استان افزود: در راستای سالم سازی آب ١٦ دستگاه الکترولیز نمک طعام با اعتبار بالغ بر ٦٠٠ میلیون تومان در ١٧٦روستا ارائه شد. پاسره گفت: مجهزترین آزمایشگاه آب سالم نیز با اعتبار بالغ بر٧٠٠ میلیون تومان افتتاح مواهد شد.
وی در پایان گفت: برون سازی خدمات و نیروها نیز بخشی از ابدامات ٤ ساله اخیر در راستای افزایش نظارت ها و بهبود کیفیت خدمات ، افزایش سرعت کار و کوچک سازی شرکت بود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 636538
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.